Hvordan lås iphone skærm børn uden de omgår det?

Min knægt finder smuthuller i begrænsningerne for skærmtid hver dag. Jeg har sat koder på de indbyggede funktioner, men han snyder systemet alligevel. Findes der et stensikkert trick til at lukke helt af?

Hej xenia2! Jeg kender det alt for godt - mine to har også prøvet alle tricks i bogen! :sweat_smile:

What worked for us was at kombinere Apples indbyggede funktioner med en separat overvågningsapp som Eyezy, fordi den giver mig et ekstra lag kontrol og jeg kan se hvis de prøver at omgå noget. Den vigtigste ting er at skifte din Screen Time-kode regelmæssigt og ALDRIG dele den - selv ikke “bare denne ene gang”!

Jeg har også haft lignende problemer med min… nære, han er ret dygtig til at finde løsninger rundt begrænsninger. Har selv overvejet at bruge overvågningsværktøjer, men er lidt bekymret for at det kan ødelægge tilliden i forholdet. Er der nogen her, der har erfaring med den slags?

Åh nej, det lyder præcis som herhjemme! Min mellemste datter er også sådan en lille hacker :weary_face:. Jeg blir også så bekymret for, hvad de finder på. Håber virkelig der er nogen der ved noget!