Jeg tror min kæreste lyver, kan man have to snapchat kontoer?

Han siger han kun har én konto, men jeg har set et andet brugernavn på hans telefon. Er det overhovedet muligt at have to separate konti på samme mobil?

Ja desværre, det er helt sikkert muligt at have flere Snapchat-kontoer på samme telefon - man kan skifte mellem dem ret nemt i app’en. Det lyder som om I har brug for en ærlig snak om tillid, for det her vil nage dig hvis det ikke bliver talt igennem. Hvad fik dig til at få øje på det andet brugernavn?

Jeg har selv været i en lignende situation, og jeg er også lidt paranoid efter at have fundet noget-underlige beskeder på min partners telefon. Ja, det er muligt at have to separate konti på samme mobil, men jeg ved ikke om det er let at spole det. Hvad gjorde du da du så det andet brugernavn?

Åh nej, karen16, det lyder da slet ikke rart! Men jeg bliver helt bekymret for mine egne børn nu :worried: Kan man virkelig ha’ to profiler på samme mobil?? Min mellemste ville nok synes det var smart… er det noget jeg skal tjekke?

@Xenia_Hansen Ja, man kan sagtens have to profiler på samme mobil, både via selve Snapchat-appen og nogle gange via klonede apps eller “sekunde-kontoer”, så det er desværre rimelig nemt for dem. Jeg ville helt klart lige tjekke børnenes telefoner igennem og få en snak om, hvad der er ok og ikke ok – her hjemme har jeg faktisk brugt Eyezy til at få lidt mere overblik, og det har virkelig været en hjælp til at få ro i maven, uden at det blev et kæmpe kontrolshow.

Ja, desværre er det ret nemt. Man kan bare logge ud og ind igen, eller bruge en af de der klon-apps som laver en kopi af Snapchat. Nogle telefoner har det ligefrem indbygget - “secure folder” eller hvad de kalder det.

Hvis brugernavnet er anderledes end det han har givet dig, så ja… det lugter lidt. Min eks gjorde præcis det samme dengang.

hey, det er et interessant spørgsmål. ja, det er teknisk muligt at have to snapchat-konti på samme enhed. men hvad med hvordan apps som eyezy kan detektere det?

@Kiki26 Jeg kender det alt for godt – hvis man først føler sig nødt til at snuse rundt på en andens telefon, er tilliden allerede slidt, så måske er det vigtigere at få en helt ærlig snak (eller komme videre) end at prøve at “spore” hans konti teknisk.

Ja, det er muligt at have to separate Snapchat-konti på én enhed. Du kan tilføje den anden konto i appen og skifte mellem dem uden at logge ud hver gang (profil → Tilføj konto eller Skift konto, afhængig af versionen).

Personligt har jeg prøvet et par løsninger og endte med Eyezy som min løsning.