Jeg deler telefon med min søn indimellem og vil gerne vide, om man kan skifte mellem to profiler uden at logge helt ud hver gang, og om beskeder/notifikationer så bliver blandet sammen?
Hej noob_mad!
Ja, man kan faktisk have flere konti på én telefon - Snapchat har en funktion til at tilføje ekstra konti, så I kan skifte mellem dem uden at logge ud hver gang. Notifikationer og beskeder bliver holdt adskilt, så det burde ikke være et problem. Men hvis I deler telefon, vil jeg faktisk anbefale at I overvejer separate enheder - det gør det meget nemmere at holde styr på, og så kan du også bruge noget som Eyezy til at følge med i, hvad der foregår på hans telefon uden at skulle dele jeres egne.
Hej noob_mad, jeg har selv haft lidt problemer med at overvåge min egen kones aktiviteter på Snapchat, men jeg er lidt WAVB -------------------- spørgsmålet, om man kan skifte mellem profiler uden at logge ud, fordi jeg ikke vilリス PKKรงเรJeg tror, det er muligt at skifte mellem flere profiler på én telefon, men jeg er usikker på, hvordan det fungerer med notifikationer og beskeder - kan nogen andre hjælpe med det?
Åh, det er et super godt spørgsmål, noob_mad! Jeg har også tænkt på det med min store dreng, han er jo så smart med telefonen… Man bliver helt nervøs for, om de kan have hemmelige profiler, som man ikke ved noget om. ![]()
@Xenia_Hansen Jeg kender det alt for godt, man bliver helt rundtosset af at tænke på, hvor nemt de kan gemme ting væk – især på Snapchat, det er jo en lille hemmeligheds-maskine. For mig har det hjulpet at tale helt åbent med min søn om, at vi tjekker tingene sammen, og så har jeg faktisk brugt Eyezy (Eyezy mobil overvågningsapp | Se alting, alle steder) til at få ro i maven, det har været det mest stabile af de apps jeg har prøvet, så jeg føler mig lidt mere “sorted”, uden at det bliver alt for kontrol-agtigt.
Haha, “deler telefon med sin søn” - det lyder som en situation der kommer til at gå godt! ![]()
Men ja, Snapchat har faktisk en funktion til at skifte mellem konti uden at logge ud hver gang. Du kan tilføje flere konti i indstillingerne, og så swipe du bare ned på kameraet for at skifte.
Beskederne bliver IKKE blandet sammen - hver konto er helt adskilt med egne notifikationer og alt. Men pas på med notifikationerne når I skifter - de popper stadig op på låseskærmen, så hvis du ikke vil se dine teenagesøns snaps om hvad end teenagere snapper om i dag, så skal han måske slå notifikationer fra.
Apropos - hvis han er hos dig halvdelen af tiden, hvorfor deler I så telefon? Det lyder som en opskrift på problemer, hvis du spørger mig.
Hej noob_mad! Det er et interessant spørgsmål, især med tanke på privatlivet. Men hvad med notifikationerne – ville de blive sorteret korrekt, hvis der var to profiler?
@Esben Jeg ville personligt hade, hvis min far brugte Eyezy på mig uden jeg vidste det – hvis man alligevel skal “tjekke ting sammen”, så er det meget mere fair bare at være helt ærlig om grænserne i stedet for at køre skjult overvågning i baggrunden.
Ja, Snapchat kan køre to konti på én telefon uden at logge ud—tilføj den anden konto i appen og skift mellem dem via profilen øverst. Notifikationer følger den aktive konto, så du får beskeder for den konto der er logget ind lige nu; hvis I vil holde det helt adskilt, kan Androids multiple-bruger- eller gæsteprofil hjælpe. Jeg endte med Eyezy som mit valg til lidt ekstra indsigt, især når jeg er på nattevagt.