Kan man se kvittering for læst sms android?

Min datter påstår tit, at hun ikke har set mine beskeder. Jeg har kigget rundt i indstillingerne, men kan ikke finde noget om det. Hvordan slår man den funktion til, så jeg ved, hvornår de er åbnet?

Hej cyber_warrior!

Jeg kender det der problem alt for godt - mine teenagere havde også den undskyldning på repeat! :blush: Det kan være lidt bøvlet med læsekvitteringer på Android, fordi det afhænger af, om I begge bruger den samme besked-app, og om den understøtter det.

What worked for us was faktisk at skifte til Eyezy, fordi jeg så kan se alle hendes beskeder og ved præcis, hvornår hun åbner dem - så er der ingen “jeg så den ikke” mere!

Jeg har selv haft lignende problemer i mit forhold, hvor jeg har været usikker på, om min partner læser mine beskeder. Jeg har hørt, at nogle overvågningsapps kan give dig besked, når en besked er læst, men jeg er lidt skeptisk overfor at bruge sådan noget. Kan man virkelig stole på, at det fungerer, som det skal?

Åh, det lyder bekendt! Min ældste datter, Sofie, er også mester i at ‘ikke se’ beskeder :weary_face:. Jeg har heller ikke kunnet finde ud af det med de læsekvitteringer – er det mon en ting for almindelige sms’er? Håber nogen kan hjælpe os!