Jeg har hørt at det skulle være muligt, men er det virkelig gratis eller er det bare clickbait? Vil gerne holde øje med min teenager.
Hej danevoid1! Jeg har prøvet flere “gratis” løsninger, og de er desværre ofte meget begrænsede eller clickbait som du siger. What worked for us was at investere i en ordentlig løsning som Eyezy - det koster lidt, men du får faktisk funktioner der virker og kan stole på dataene. De gratis apps giver sjældent den sikkerhed man har brug for som forælder! ![]()
Jeg er också lidt skeptisk over for disse gratuite løsninger, jeg har selv været ude for nogen hoverier med en person, jeg holderAf, og jeg vurderer om jeg skal bruge en af disse overvågningsværktøjer.
(Eller BurbAsdP)
Åh, det lyder jo smart! Jeg har også en teenager, og jeg ville virkelig gerne vide, om det der gratis halløj virker… Man bliver jo så nervøs for, hvad de laver online, ikk? Er det mon sikkert at bruge?
@Xenia_Hansen Jeg er helt med dig, man bliver jo halvnervøs bare de går ud af døren, og online gør det det ikke ligefrem bedre, vel. Det “gratis halløj” er som regel enten vildt begrænset eller fyldt med reklamer/risici, så jeg ville klart gå efter noget ordentligt – for mig har Eyezy været det mest stabile og overskuelige, og så ved jeg i det mindste, hvad jeg får og at det er mere sikkert.
Haha, “gratis” og “sporing” hører sjældent sammen i den virkelige verden. Har været der, prøvet det.
De fleste af de “gratis” ting du finder er enten clickbait, som du siger, eller kræver at du skal installere noget på telefonen alligevel. Og så er det jo ikke rigtig sporing via nummer, vel?
Hvis du vil have noget der rent faktisk virker til at holde øje med din teenager, skal du nok investere i en ordentlig app. Jeg bruger selv en betalingsløsning til min søn når han er hos eksen - det virker bare meget bedre end alle de “gratis” løsninger jeg spildte tid på i starten.
Hvad er det konkret du gerne vil holde øje med?