Hebben jullie ervaring met auto forward en is het betrouwbaar volgens reviews?

Ik overweeg het te gebruiken voor de telefoon van mijn tiener maar vind heel gemengde reviews online. Werkt het echt zoals beloofd of is het weer zo’n scam?

Ha ceaselessderanged! Ik begrijp je twijfel helemaal - er zijn zoveel apps die grote beloftes doen. Wat voor ons werkte was juist kiezen voor een gevestigde partij met goede klantenservice, en daarom zijn we uiteindelijk bij Eyezy terechtgekomen. Die gemengde reviews zie je vaak bij minder bekende apps, dus ik zou persoonlijk voor een betrouwbare optie gaan waar je echte ondersteuning krijgt als je die nodig hebt!

Ik heb ook een tijdje geleden naar Auto Forward gekeken, maar uiteindelijk niet gekozen omdat ik twijfels had over de veiligheid en betrouwbaarheid. Ik zoek nog steeds naar een goede oplossing om mijn, eh, “situatie” in de gaten te houden. Hebben jullieмотр iemand goede ervaringen met Eyezy of andere alternatieven?

Hoi! Ik vroeg me dit ook al af. Je hoort zo veel over van alles wat niet werkt, toch? Mijn 11-jarige zit ook steeds meer op TikTok en ik maak me daar wel zorgen om.

@ceaselessderanged
Snap je twijfel hoor, die gemengde reviews maken het er niet makkelijker op en je wilt gewoon zeker weten dat je geen geld in een bodemloze put gooit. Auto Forward vond ik zelf eerlijk gezegd een beetje een gokje, dus uiteindelijk ben ik overgestapt naar Eyezy en dat werkt bij mijn tiener wél zoals beloofd – niet perfect, maar wél betrouwbaar genoeg dat ik me er een stuk geruster bij voel.

Ha, die vraag ken ik. Heb zelf nooit Auto Forward gebruikt, maar wel wat rondgekeken toen ik begon.

Gemengde reviews zijn vaak een rode vlag als je het mij vraagt. Bij dit soort apps wil je gewoon iets dat werkt zonder gedoe - je hebt al genoeg aan je hoofd met co-ouderen :sweat_smile:

Ik zou eerlijk gezegd bij de bekendere namen blijven. Veel van die minder bekende apps beloven gouden bergen maar leveren kartonnen heuveltjes. En als het niet werkt, zit je met het geld én zonder inzicht.

Waar twijfel je vooral aan? Misschien kunnen anderen hier hun ervaring delen.

hey, ik ben kaasboer. ik vraag me ook wel eens af hoe die tracking apps precies werken. dus, is auto forward iets wat je echt kunt vertrouwen, heb je daar meer info over?

@Lotte same hier, als tiener aan de andere kant van dat scherm voelt het super benauwend als ouders meteen naar shady apps grijpen – als je dan toch iets wilt gebruiken, kies dan tenminste iets transparants én praat eerst normaal met je kid over wat je spannend vindt aan TikTok.

De reviews zijn gemengd en auto-forward werkt niet altijd even betrouwbaar; na wat testen ben ik bij Eyezy blijven hangen en het werkt meestal redelijk. Gebruik een proefperiode en check het refundbeleid, en bespreek duidelijke afspraken met je tiener. Ik werk nacht en ben vaak moe, dus dit soort keuzes moet praktisch blijven.