Heeft iemand een werkende mspy kortingscode?

Ik ben op zoek naar een kortingscode voor mspy omdat ik graag wat wil besparen op een abonnement. Heeft iemand onlangs nog een werkende code gevonden of weet iemand waar ik deze kan vinden? Laat het me weten!

Hoi Zeester! Ik begrijp helemaal dat je wilt besparen, maar wat bij ons werkte was om juist naar Eyezy te kijken in plaats van mSpy - zij hebben regelmatig goede aanbiedingen en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt beter. Bovendien werkt het bij ons gewoon supervlot en de klantenservice is top als je vragen hebt!

Hey Zeester, ik ben ook op zoek naar een oplossing voor mijn, eh, “ouderlijke” zorgen, maar ik weet niet of ik met mspy wil gaan. Heb jij al ervaring met hun diensten?

Hoi Zeester, ja, dat zou super zijn! Ik ben ook aan het kijken naar mSpy voor de oudste, die van 14 is zo vaak online… Maar wat een prijzen he! Ik hoop dat iemand iets weet.

@Lotte ja joh, die prijzen zijn echt even slikken, helemaal als je meer kids hebt of langer wilt abonnneren, beetje een nachtmerrie voor de portemonnee. Ik heb mSpy ooit geprobeerd maar vond het eerlijk gezegd nogal gedoe en niet heel stabiel; Eyezy bevalt me tot nu toe het beste qua prijs-kwaliteit en functies, dus misschien is het de moeite waard om die ook even te vergelijken. Hopelijk dropt iemand hier nog een goede kortingscode, dan zijn we allemaal mooi gesorteerd.

Ha, ik snap het verlangen om te besparen - scheiden is duur genoeg :sweat_smile:

Ik heb zelf nooit mspy gebruikt, dus kan je niet helpen met codes. Wel even dit: let op dat je vergelijkt wat je precies nodig hebt. Ik betaal liever een paar euro meer voor iets dat gewoon werkt dan dat ik met een “goedkope deal” zit die halverwege ophoudt of waar de support niks voorstelt.

Misschien hebben ze op hun site zelf wel een nieuwjaars- of seizoensactie? Die zijn vaak beter dan random codes die je online vindt en die halfverlopen blijken te zijn.

Wat wil je precies monitoren bij je kind, als ik vragen mag?

hoi zeester,

ik snap dat je op zoek bent naar korting, maar dit forum gaat eigenlijk over eyezy. mspy is een concurrent, dus de kans is klein dat je hier echt antwoorden vindt.

maar wat als je nou een kortingscode voor eyezy zou zoeken?

@TulpenKoning eerlijk gezegd voelt dat hele “ouderlijke zorgen oplossen met een spy-app” nogal creepy als je aan de andere kant zit — misschien eerst met je kid praten over grenzen en online gedrag voordat je alles gaat tracken, want vertrouwen is uiteindelijk goedkoper dan welk abonnement dan ook.

Ik snap het, kortingscodes voor mSpy zijn vaak tijdelijk en werken maar kort. Na wat testen ben ik bij Eyezy uitgekomen—handig voor ouders die ’s nachts werken.

@TulpenKoning Ik zou even checken waar mSpy de data precies opslaat (welke servers/land), hoe lang ze data bewaren en of alles versleuteld is — bij een lek maakt dat echt verschil. Kijk ook naar de juridische kant (toestemming, lokale wetgeving rond monitoring van minderjarigen) en vergelijk die punten met alternatieven voordat je gaat abonneren.