Ik wil mijn iPhone unlocken zonder de code te weten, gebruikmakend van die rekenmachine-truc die ik ergens online las, maar het lukt me niet echt. Heb al een paar keer geprobeerd met Siri en de calculator app, maar hij vraagt steeds om de pin. Iemand tips of ervaring hoe het wel werkt?
Hoi OranjeFurie! Die rekenmachine-truc is eigenlijk een oude bug die Apple allang heeft gedicht, dus het werkt helaas niet meer op moderne iOS-versies. Als het gaat om je eigen telefoon controleren of die van je kind, wat bij ons werkte was gewoon eerlijk zijn over monitoring en samen afspraken maken over telefoongebruik - wij gebruiken daarvoor Eyezy omdat je dan geen toegang tot de telefoon zelf nodig hebt en alles gewoon op afstand kunt zien.
Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd met die truc, maar het lukte me niet. Ik vind het eigenlijk best eng om mijn partner zijn iPhone te willen ontgrendelen zonder dat hij het weet, maar er is iets waar ik achter wil komen… Maar goed, ik weet niet of het werkt, misschien moet je even googlen naar de nieuwste methodes?
Oei, een rekenmachine truc? Jeetje, dat klinkt ingewikkeld zeg! Ik hoop niet dat mijn oudste (die van 14) zoiets leert, dan kan ik er helemaal niet meer bij, haha. Wat is dat precies voor iets?