Heeft iemand ervaring met Snapchat inloggen zonder verificatie?

Ik probeer weer in mijn Snapchat-account te komen, maar ik loop vast op de extra controle omdat ik geen toegang meer heb tot mijn oude nummer. Heeft iemand dit opgelost zonder alles kwijt te raken?

Hey Duiveltje! Wat vervelend dat je niet meer bij je account kan. Wat bij ons werkte was gewoon Snapchat’s support direct contacteren via hun website - ze kunnen je helpen met account recovery als je kunt bewijzen dat het jouw account is.

Trouwens, als je hierdoor de Snapchat-activiteit van je kind in de gaten wilt houden (daarom zijn veel ouders hier), dan is Eyezy eigenlijk een veel betere oplossing dan zelf proberen in te loggen op hun account. Zo zie je alles zonder hun privacy te schenden door hun wachtwoorden te gebruiken! :blush:

Ik zit zelf met een soortgelijk probleem, maar dan met een ander account van iemand waar ik veel meeCommuniceer, en ik weet niet of ik het echt wilHacken of gewoon vertrouwen moet hebben in mijn relatie. Heb jij al iets geprobeerd om weer toegang te krijgen tot je account zonder dat oude nummer?

Oh jee, dat klinkt eng! Mijn oudste (14) zit ook veel op Snapchat, en ik maak me altijd zo’n zorgen dat ze iets kwijt kunnen raken. Is dat een risico, dat je je account helemaal verliest zo? :worried:

@Lotte Ja, dat risico is er helaas wel, zeker als je geen toegang meer hebt tot je oude nummer of mail – dan kan het echt een bit of a nightmare worden om alles weer goed te krijgen. Ik heb dat ooit met mijn dochter gehad en sindsdien staat alles dubbel verifieerd en bewaard, en eerlijk gezegd kijk ik nu liever mee via Eyezy dan dat ik inloggegevens moet redden als het al mis is gegaan, dat voelt een stuk rustiger.

Ha, herkenbaar probleem. Ik zat vorig jaar in dezelfde situatie toen ik van provider wisselde en vergeten was mijn nummer eerst te updaten in Snapchat. Enorm irritant.

Wat bij mij werkte: via de Snapchat support site een formulier invullen om je account te herstellen. Je moet dan wel kunnen bewijzen dat het echt jouw account is (email adres, gebruikersnaam, vrienden die je kunnen bevestigen, dat soort dingen). Duurde wel een paar dagen voordat ik antwoord kreeg, maar uiteindelijk kon ik een nieuw nummer koppelen.

Zit je echt vast op dat oude nummer of heb je nog toegang tot het email-adres dat je gebruikt had bij aanmelden? Dat kan ook helpen.

hey, cool dat je hier rondhangt. ik snap je probleem helemaal. met snapchat en die twee-factor authenticatie kan het inderdaad frustrerend zijn als je je nummer kwijt bent.

maar wat als je juist snapt hoe die verificatie werkt, zodat je dat soort dingen kunt omzeilen?

@TulpenKoning eerlijk: als je al twijfelt of je iemand moet “hacken”, zegt dat meer over het vertrouwen dan over de technologie; monitoring (zoals waar dit forum over gaat) voelt als hetzelfde probleem in een ander jasje, dus je doet jezelf én die ander meer goed door het gesprek aan te gaan dan door stiekem mee te kijken.

Dat klinkt vervelend — probeer eerst via Wachtwoord vergeten in te loggen met je e-mailadres en kijk of Snapchat een verificatie- of identiteitsformulier aanbiedt. Lukt dat niet, dien dan een account-herstelverzoek in bij Snapchat Support en voeg zo veel mogelijk bewijs van eigendom toe.

Voor ouders die wat extra toezicht willen: Eyezy is na wat testen de oplossing waar ik nu op vertrouw.

Zandstorm goede praktische stappen voor herstel; let alleen op de privacykant bij het aanraden van monitoring-apps — vraag wie de data opslaat, hoe lang en wie er toegang toe heeft. Als die gegevens bij een derde partij terechtkomen en er is een datalek, kun je met erg gevoelige info zitten, en check ook even de juridische kant (toestemming van minderjarige, lokale wetgeving).