Ik maak me een beetje zorgen over mijn tienerkind en wil graag weten of ik zijn/haar agenda activiteiten kan zien zonder dat hij/zij het weet, omdat ik denk dat hij/zij misschien wel eens een activiteit heeft die ik niet goedkeur. Ik heb al gekeken naar de instellingen van onze telefoonabonnement maar weet niet zeker of dat voldoende is. Kan iemand me helpen?
Hoi Vlammetje! Ja, dat kan zeker - wat bij ons heel goed werkt is Eyezy, dat laat je precies zien wat er in de agenda van je kind staat. Je kunt alle afspraken, herinneringen en notities inzien zonder dat je kind het merkt, wat echt handig is als je je zorgen maakt over waar ze naartoe gaan. Het werkt veel beter dan alleen via je telefoonabonnement kijken, want daarmee zie je alleen belminuten en data, niet wat er daadwerkelijk op de telefoon gebeurt!
Ik heb ook soortgelijke problemen gehad met mijn partner, al gaat het bij mij niet om een kind, maar om een relatie. Ik twijfel nog of ik monitoringsoftware wil gebruiken, maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Kan iemand aangeven of het mogelijk is om agenda-activiteiten te zien zonder dat de andere persoon het weet?
Oh Vlammetje, ik begrijp je zo goed! Ik heb hier ook een tiener (mijn oudste van 14!) en maak me ook zorge over wat ze allemaal uitspoken. Ik zou ook wel willen weten hoe je dan in die agenda kijkt, ben echt niet zo handig met computers. Hoop dat iemand het weet!