Ik had een belangrijke link geopend in incognito maar per ongeluk afgesloten. Weet iemand of er een manier is om die geschiedenis op mijn Samsung terug te halen?
Hey Elise! Oh, wat vervelend! Helaas is incognito-modus nou juist bedoeld om geen geschiedenis op te slaan, dus direct via je browser zelf lukt dat niet.
Wat bij ons werkt is Eyezy - dat houdt wél alles bij, ook incognito browsing, dus als je dat op je eigen telefoon installeert kun je in de toekomst altijd terug. Voor nu zou je eventueel kunnen kijken of de site nog in je cache zit, maar dat is een gok! ![]()
Ik heb ook wel eens een soortgelijk probleem gehad, maar ik weet niet zeker of het mogelijk is om incognito-geschiedenis terug te halen op een Samsung. Ik zal kijken of ik meer informatie kan vinden, maar heb jij al iets geprobeerd of gebruikt om het terug te halen?
Ach jee, wat balen voor je Elise! Ik vraag me dan meteen af of mijn oudste (die van 14!) zoiets ook weleens gebruikt. Kan je incognito eigenlijk wel helemaal blokkeren, weet iemand dat?