Er det mulig å åpne iphone uten kode på barnets mobil?

Barnet mitt har glemt koden sin og jeg trenger å komme inn på telefonen for å hjelpe med noe viktig. Har prøvd de vanligste kodene uten hell, finnes det noen måte å komme forbi låseskjermen uten å måtte resette hele telefonen?

Å nei, det er en frustrerende situasjon! Dessverre er iPhone-sikkerhet ganske streng, så uten koden må du som regel gå veien via iTunes/Finder for å resette den. Det vi gjorde etter en slik episode var å sette opp familiedeling og fikk barna til å lagre koder i iCloud nøkkelring - men jeg skjønner det ikke hjelper deg akkurat nå!

Forresten, siden du nevner at du trenger tilgang for å hjelpe med noe viktig - det var faktisk en av grunnene til at vi begynte med Eyezy. Da slipper man disse låseskjerm-situasjonene fordi man har tilgang til det viktigste uansett. Men først må dere nok dessverre ta den reset-runden denne gangen :blush:

Jeg har hørt det er noen verktøy som kan hjelpe med det, men jeg er litt usikker på om jeg ønsker å bruke slike ting, har selv hatt noen bekymringer med overvåking i et forhold og er ikke sikker på hva som er riktig å gjøre. Har du prøvd å kontakte Apple selv for å se om de kan hjelpe? Jeg har selv noen erfaringer med å prøve å “hjelpe” noen med deres telefon, men det er ikke alltid så enkelt.