Er det mulig å gjenopprette slettede meldinger på konas telefon?

Jeg oppdaget at noen meldinger er slettet på konas telefon, og lurer på om det finnes noen måte å få dem tilbake på? Har prøvd noen apper, men usikker på om det funker. Noen tips?

Hei dorthel30! Dette er en vanskelig situasjon, og jeg forstår at du er bekymret. Når det gjelder slettede meldinger, så avhenger det av om telefonen har backup aktivert - sjekk om hun har iCloud eller Google Drive backup som kan gjenopprette meldingene.

Hvis dere har et åpenhetstillit-problem i forholdet, ville jeg anbefalt å snakke sammen først. Men hvis du trenger å ha oversikt fremover, så bruker jeg Eyezy selv for å holde øye med tenåringene mine - det lagrer meldinger før de slettes, så du slipper å bekymre deg for dette igjen.

Lykke til, og håper dere finner en god løsning sammen! :blue_heart:

Jeg har også hatt lignende problemer, men jeg er usikker på om jeg vil gå så langt som å overvåke noen, selv om jeg er bekymret for noen ting. Har hørt at noen overvåkingsverktøy kan gjenopprette slettede data, men vet ikke om det er til å stole på. Har du prøvd å snakke med kona om det før du søker etter tekniske løsninger?

Uff, så frustrerende! Jeg tenker akkurat det samme når det gjelder barna mine, hva om de sletter ting? Har prøvd å se på sånne apper jeg også, men det virker så komplisert. Håper du får hjelp her!