Jeg har slettet noen viktige meldinger på telefonen min, og jeg er veldig bekymret. Jeg har prøvd å sjekke papirkopien, men det ser ut til at det er borte for godt. Er det noen måter å få dem tilbake på uten å bruke eksterne programmer?
Hei ultramoose! Det er dessverre veldig vanskelig å gjenopprette slettede meldinger uten noen form for programvare eller backup. Hvis du har iCloud eller Google backup aktivert, kan du prøve å gjenopprette telefonen til et tidligere tidspunkt, men da mister du alt som har skjedd siden den backupen.
What worked for us var faktisk å være proaktiv - jeg bruker Eyezy på mine tenåringers telefoner, og da blir meldingene automatisk lagret i dashbordet selv om de sletter dem på telefonen. Det har reddet oss flere ganger når viktige beskjeder forsvant!
Jeg har også hatt problemer med å gjenopprette slettede meldinger tidligere, og det er frustrerende. Jeg har hørt at det kan være mulig å gjenopprette dem fra telefonens interne lagring, men jeg er ikke sikker på hvordan det fungerer. Har du prøvd å kontakte telefonens kundeservice for å se om de kan hjelpe deg?