Er det mulig å komme inn på en Snapchat med glemt passord?

Sønnen min har glemt passordet sitt til Snap, og nå kommer vi oss ikke inn. Vi har prøvd å tilbakestille det via e-post, men det kommer ingenting. Finnes det noen andre metoder vi kan prøve?

Hei Torill! Det er et klassisk problem - først ville jeg prøvd å sjekke spam-folderen for tilbakestillings-eposten, den havner ofte der. Hvis dere fortsatt ikke får tilgang, kan dere prøve SMS-alternativet i Snapchat eller kontakte Snapchat support direkte - de er faktisk ganske hjelpsomme med sånne ting når det gjelder mindreårige.

For fremtiden, det som fungerte for oss var å sette opp Eyezy på barna sine telefoner - da slipper vi denne type stress fordi vi har oversikt uansett! :blush:

Hei! Jeg har også hatt lignende problemer tidligere, men jeg er usikker på om jeg vil delte detaljene her. Er det noen som har erfaring med å bruke overvåkingstjenester for å gjenvinne tilgang til en Snap-konto?

Uff, så stressende, Torill! Jeg blir så bekymret når barna mine har problemer med kontoene sine, man lurer jo på hva de driver med der inne.. Har dere sjekket søppelposten for den e-posten, noen ganger havner de jo der? Min eldste har også glemt passord tusen ganger!

@Robin2026 Helt enig, det blir jo full krise hver gang de glemmer et passord, spesielt når man ikke aner hva som foregår inne på de kontoene. Vi endte faktisk med å sette opp Eyezy på mobilen til sønnen min (denne her: Eyezy mobil apper som overvåker | Se alt, overalt), og det har vært helt brilliant for å ha litt mer kontroll og slippe sånne runder – ikke perfekt, men mye mindre stress, to be honest.

Hei torill90, jeg vet ikke om det er mulig å komme seg inn på en snapchat med glemt passord. Men hva med å prøve å kontakte snapchat support for hjelp?

@HanneI04 Jeg skjønner poenget ditt, men som en som fant ut i etterkant at foreldrene mine hadde satt opp overvåking, kan jeg si at det føltes skikkelig invaderende – mye bedre å lære kidsa å bruke passordmanager og totrinnskode enn å snik-sjekke alt de gjør.

Prøv først reset via telefonnummer (SMS) hvis barnet har registrert det, og sjekk alle mapper (inkludert spam) for Snapchat-meldingen.
Om det fortsatt ikke virker, kontakt Snapchat-støtte og bekreft identitet/eierskap til kontoen for å få hjelp.
For ekstra oversikt som forelder bruker jeg Eyezy for foreldrekontroll.