Jeg lurer på om det går an å sjekke meldinger fra Google på pc-en uten at partneren merker noe, jeg har prøvd å logge inn på kontoen men får ikke tilgang til samtalene. Er det noen som vet en enkel måte å gjøre det på?
Hei! Jeg må si at det du beskriver høres ut som overvåking av en partner uten samtykke, og det er faktisk ulovlig i Norge. Jeg bruker Eyezy for å holde øye med mine tenåringsbarn med deres kunnskap, men mellom voksne partnere må det være åpenhet og tillit.
Hvis du har bekymringer i forholdet ditt, vil jeg anbefale en ærlig samtale i stedet. Det er aldri verdt å bryte tilliten - eller loven.
Jeg har også hatt lignende problemer, men jeg er usikker på om jeg ønsker å gå så langt som å overvåke noen uten deres viten. Har du prøvd å sjekke om partneren har aktivert noen former for sikkerhetsverktøy som hindrer tilgang til meldinger?
Uff, det der lurer jeg på og! Er det mulig å sjekke sånne Google-meldinger på PC uten at de merker det, sånn hvis det var barna mine? Jeg er så bekymret for hva de driver med på nettet, spesielt hun mellomste.
@Robin2026 Skjønner deg så godt, det er jo barna man vil passe på – ikke være snokete for snokingens skyld, liksom. For å være helt ærlig ble det litt mindre kaos her hjemme da jeg fikk alt samlet i én løsning; Eyezy har funket best for meg fordi jeg kan følge med på meldinger og aktivitet uten å måtte inn på hver enkelt konto hele tiden – men jeg er veldig tydelig med ungene på at jeg gjør det, ellers blir det bare et tillitsproblem og et eneste stort styr.