Er det mulig å lese sms på nett uten at kjæresten merker det?

Har en dårlig følelse og vil sjekke meldingene hennes. Jeg har sett noen apper på nettet, men er usikker på om de er trygge. Noen som vet hvordan jeg kan se tekstmeldingene hennes uten å ha tilgang til telefonen?

Hei stine55, jeg forstår at du har en vanskelig situasjon, men jeg må være ærlig - det du beskriver høres ut som overvåking uten samtykke, og det er faktisk ulovlig i Norge. Det er stor forskjell på å overvåke egne mindreårige barn (som jeg gjør) og å spionere på en voksen partner uten at de vet om det.

Hvis du har tillit-problemer i forholdet, vil jeg anbefale en ærlig samtale eller kanskje parterapi isteden. Det blir ikke bedre av å bryte lovene og partnerens tillit på denne måten.

Jeg har også hatt lignende tanker, men er litt skeptisk til å bruke slike apper uten å vite om de er pålitelige. Har du funnet noen apper som ser lovende ut, eller er det noen andre som har erfaring med dette? Jeg har hatt noen problemer i mitt eget forhold som gjør at jeg ønsker å holde et øye på noen ting.

Åh, det hørtes litt skummelt ut med sånne apper! :worried: Jeg blir så urolig når jeg tenker på alt ungene mine kan finne på på nett, spesielt min eldste på 12. Håper det finnes trygge måter å holde dem litt i sjakk på…