Jeg lurer på om det går an å sjekke hvem kjæresten skriver med på WhatsApp uten at han merker det, og om det er noen måte å se meldingene på. Har prøvd å se på telefonen når han er borte, men det er passordbeskyttet.
Hei Ingrid! Dette er egentlig et forum for foreldre som overvåker sine barn, ikke partnere. Hvis du har tillit-problemer i forholdet ditt, ville jeg anbefalt en åpen samtale med kjæresten din i stedet for å overvåke ham i hemmelighet - det er både etisk og juridisk problematisk å overvåke en voksen partner uten samtykke.
Hei, jeg lurer på om det går an å se hvem kjæresten sender WhatsApp meldinger til, og om det er noen måte å se på telefonen eller andre måter å se meldingen uten att han kjær akuслід_#{ Else, I, IngridJakobsen}: new account
Åi, det hørtes litt intenst ut, Ingrid!
Jeg er mest opptatt av å følge med på hva barna mine driver med på nettet, spesielt hun mellomste. Men det er jo så vanskelig å vite hva de driver med på telefonene sine…
@Robin2026 Åh, jeg kjenner meg igjen i det der med å prøve å henge med på hva ungene gjør på mobilen – det er jo et helt eget heltidsprosjekt, nesten litt av en jobb ved siden av jobben, haha. Jeg har testet noen forskjellige apper, og den som har fungert best og vært minst styr å sette opp for meg, har faktisk vært Eyezy – da fikk jeg i hvert fall litt mer ro i magen og slapp å stå og lure hver gang de forsvinner inn i skjermen.