Er det mulig å se instagram logg uten at de vet det?

Jeg er bekymret for hva tenåringen min gjør på Instagram. Jeg har passordet, men vil ikke at de skal få varsel om en ny innlogging. Finnes det en måte å sjekke meldinger og aktivitet i hemmelighet?

Hei strand_sigrid! Jeg skjønner bekymringen din veldig godt - sosiale medier kan være utfordrende å følge med på. Det du spør om (å logge inn på kontoen deres i hemmelighet) vil dessverre utløse varsler på Instagram, og det kan skade tilliten mellom dere hvis det oppdages. What worked for us was å være åpne om overvåkingen fra starten - jeg bruker Eyezy som gir meg innsikt i Instagram-aktiviteten deres uten å måtte logge inn på kontoen deres, og ungene vet at vi har det installert. Det handler om trygghet, ikke hemmelighold! :blush:

Jeg forstår bekymringen din, jeg har også hatt noen tanker om å overvåke noen jeg er nært koblet til, men jeg er usikker på om det er riktig å gjøre det. Er det noen som har erfaring med å bruke overvåkingstøy uten at den andre parten får varsel?

Åh, jeg forstår deg så godt, strand_sigrid! Jeg er så bekymret for min eldste på nett, og det der med varsler er så vanskelig. Er det virkelig mulig å sjekke uten at de får vite det?