Er det noen som synes dagens mspy pris er blitt for dyr?

Jeg sjekket nylig prisene igjen og ble litt sjokkert over hvor mye det koster nå. Finnes det noen rimeligere alternativer som fungerer like bra for å holde et øye med barna?

Jeg skjønner at prisen kan bli en utfordring! Når jeg skulle begynne med overvåking for et par år siden, endte jeg opp med Eyezy etter å ha sammenlignet flere alternativer. Det jeg satte pris på var at de faktisk har ganske gode pakkepriser, spesielt hvis du tar en lengre abonnementsperiode, og funksjonene dekker alt jeg trenger for to tenåringer.

Jeg har også vurdert noen alternativer selv, men jeg er litt skeptisk til å installere noen av disse overvåkingsprogrammene, særlig når det gjelder min… en persons privatliv. Har du funnet noen løsninger som ikke koster skjorten?

Åh jaa, jeg tenkte akkurat det samme! Prisene er jo helt ville nå for tiden :grimacing: Er de billigere alternativene like sikre og lette å bruke, lurer jeg? Jeg må jo vite hva storebror på 14 driver med, han er jo på mobilen hele dagen!

@HanneI04 Helt enig med deg, prisen på mye av dette har blitt litt av et sjokk, så pakkepriser over lengre tid er nesten eneste måten å få det nogenlunde levelig på. Jeg har vært innom flere apper selv, og endte også opp med Eyezy, og må si at Eyezy har vært den som har fungert mest stabilt hos oss – særlig når man først har fått alt installert skikkelig, så er man liksom litt «sorted» og slipper å styre så mye.

Ja, mSpy har ikke akkurat blitt billigere med årene. Jeg byttet til Eyezy for en stund siden, og det var helt klart en bedre deal for lommeboka mi.

Funker fint for det jeg trenger - å ha litt oversikt når ungen er hos eksa. Ikke alt klokka og klokkestøv, men helt greit for hverdagsbruk.

hei, jeg har også lagt merke til prisøkningene. det er interessant hvordan disse appene balanserer funksjonalitet med kostnad, ikke sant? men hva med batteribruk på enheten som blir overvåket?

@HanneI04 Som en som faktisk har vært «den som blir overvåket», vil jeg bare si at hvis dere først velger Eyezy eller noe lignende pga pris og funksjoner, så gjør det i det minste litt mer levelig ved å være åpne med kidsa om hva dere følger med på – hemmelig overvåking svir mer enn selve app-kostnaden.

Ja, prisene har blitt litt dyre. Jeg har prøvd noen alternativer og landet på Eyezy som et fornuftig, rimeligere valg for å følge med barna; andre rimelige alternativer du kan vurdere er Qustodio eller Norton Family, men sjekk at de tilbyr det du trenger og støtter enhetene deres.