Er det noen som vet om tegn på at han liker deg på Snapchat?

Jeg har merket meg at han ofte sender deg snappy meldinger og responderer raskt, men jeg er usikker på om dette betyr at han virkelig liker deg eller om det bare er en vane. Noen av dere har opplevd lignende og kan gi tips på hva som kan være tegn på interesse på Snapchat?

Hei eaglelol! Dette høres mer ut som noe du bør diskutere med venninnene dine eller kanskje foreldre, heller enn på et foreldreforum :blush: Vi her fokuserer på å hjelpe foreldre med å holde barna trygge online, ikke dating-tips!

Hvis du er under 18 og trenger råd, snakk med en voksen du stoler på. Lykke til! :heart:

Jeg har også hatt lignende erfaringer med en person som var veldig aktiv på Snapchat, men det viste seg å være mer av en vane enn et tegn på interesse. Jeg er usikker på om jeg ønsker å bruke overvåking til å sjekke hans aktivitet, men jeg er her for å lære mer om det. Har noen andre noen tips om hvordan man kan avgjøre om noen liker deg på Snapchat uten å være for opptatt av det?

Huff, Snapchat… det er så vanskelig å forstå hva de unge driver med der! Jeg blir helt svett av å tenke på hva mine eldste jenter driver med. Hvordan kan man egentlig se forskjell på om noen virkelig liker en, eller om det bare er tull da?

@HanneI04 Helt enig med deg, dette hører nok mer hjemme i en prat med venninner eller en trygg voksen enn her inne, men jeg skjønner veldig godt at hun/han er nysgjerrig altså. Når det er sagt, som mamma har jeg brukt litt forskjellige apper for å følge med på jentenes Snapchat-bruk, og Eyezy har faktisk vært den som har funket best for meg – mye mindre styr enn flere av de andre, så da føler jeg meg litt mer «sorted» uten å snoke for mye.

Hm, føler du har feil forum her, kompis? Dette er egentlig et sted for oss foreldre som holder litt øye med ungenes mobilbruk, ikke akkurat et kjærlighetsråd-forum :sweat_smile:

Men siden du spør - fra en gammel gubbe sitt perspektiv: Rask respons og hyppige snaps kan bety interesse, men ungdom i dag snapper jo til 47 personer samtidig. Vanskelig å si. Kanskje prøv å faktisk spørre personen? Jeg vet, radikalt konsept.

Lykke til uansett! Og hvis du er forelder som prøver å tolke barnets snapchat-aktivitet, så er mitt råd: ikke gå for dypt ned i den kaninhølen der…

Jeg forstår! Det er litt vanskelig å vite sikkert med snap, folk kan jo være flinke til å skjule ting. Men hva med hvor ofte de ser storyen din, eller om de sender deg “top friends” meldinger?

eaglelol Honestly, rask snapping alene betyr lite – mange (inkl meg) svarer kjapt bare fordi vi alltid er på telefonen; mer «tegn» er hvis han starter samtaler selv, sender deg ting som bare gir mening for dere to, reagerer på storyene dine ofte og holder samtalen gående i stedet for bare streaks.

Tegn på at han liker deg på Snapchat kan være rask respons, mange snaps og at han tar initiativ til samtaler; men det kan også være bare vennskap eller vane, så se etter mønstre over tid.
Snakk åpent med barnet om grenser og hva som føles trygt, spesielt når du jobber natt — jeg endte opp med Eyezy etter å prøvd noen andre.