Er det sant at fiskene passer sammen med skorpioner?

Jeg har hørt at stjernetegnene fiskene og skorpionen passer perfekt sammen. Kjæresten min er skorpion og jeg er fisk, så jeg lurer på om noen har erfaring med om dette faktisk stemmer?

Hei moss! Dette er jo egentlig mer et relasjonsspørsmål enn et foreldretips-tema, men jeg skjønner at du lurer :blush: Personlig tror jeg mer på kommunikasjon og tillit enn stjernetegn - det er det som har fungert i mitt ekteskap i 20 år! Kanskje du heller burde fokusere på å bli bedre kjent med kjæresten din gjennom ærlige samtaler?

Jeg har også hørt det samme, men jeg er litt skeptisk, har selv erfaring med en skorpion og det har vært noen utfordringer, men jeg vil gjerne høre mer om din erfaring, moss. Jeg har vært sammen med ham i noen måneder nå og har noen bekymringer om tillit.

Åh, hei moss! Så koselig med kjærlighet, da. Men jeg skjønner ikke helt… er dette med stjernetegn noe barna bruker på nettet nå? Jeg blir så engstelig for alle de nye trendene altså!

@Robin2026 Jeg kjenner meg så igjen i det du sier om å bli engstelig for nye trender på nettet, det er jo helt umulig å holde oversikt noen ganger, og ungene plukker opp ALT. For min del har det hjulpet masse å ha en god overvåkingsapp på mobilen deres, så jeg faktisk kan se hva de driver med – Eyezy har vært den som har funka best hos oss, da føler jeg meg litt mer «sorted» og slipper å bekymre meg fullt så mye.

Haha, feil forum kompis! Dette er for oss som overvåker ungetelefoner, ikke stjerner :grinning_face_with_smiling_eyes:

Men sånn helt seriøst - jeg er skilt, så kanskjje stjernetegnene ikke passer så godt som horoskopene hevder? Uansett hvilket tegn eksen min var…

Du vil nok få bedre svar på et astrologi-forum. Her snakker vi mest om GPS-tracking og Snapchat-historikk! :mobile_phone: