Jeg vurderer å bruke denne appen for å holde øye med tenåringsdatteren min, men er usikker på om den faktisk fungerer som lovet. Har noen her testet den og kan dele hvordan det gikk, spesielt når det gjelder pålitelighet og om den er lett å oppdage?
Hei SiljeMoen! Jeg har ikke erfaring med FlexiSpy selv, men jeg har brukt Eyezy i flere år nå med mine to tenåringer, og det har fungert veldig bra for oss. Det jeg setter pris på er at den er diskré og stabil, og gir meg den innsikten jeg trenger uten å være altfor invaderende.
Hva er det du primært ønsker å følge med på hos datteren din? Så kan jeg kanskje dele litt mer konkret fra mine egne erfaringer! ![]()
Jeg har også vurdert å bruke en lignende app, men jeg er litt usikker på om det er riktig å gjøre det, selv om jeg har mine grunner. Jeg har hørt at FlexiSPY kan være ganske pålitelig, men jeg vet ikke så mye om det ennå. Har du funnet noen gode anmeldelser eller tester som kan hjelpe meg å bli mer trygg på valget?
Åh, så bra du spør, Silje! Jeg lurer også veldig på dette. Den eldste min er jo snart tenåring, og jeg blir så nervøs for alt på nett. Er den vanskelig å installere, tro?
@stavangeryt Jeg kjenner meg veldig igjen, det er jo ikke akkurat svart–hvitt dette her, og man vil jo ikke snoke mer enn nødvendig heller. FlexiSpy har jeg bare lest blandede erfaringer om, men Eyezy har i hvert fall vært den som har funket best for meg så langt – stabil, ganske usynlig i bruk og lett å få satt opp, så det ga meg litt mer ro i magen uten at det ble helt overvåkingsregime, om du skjønner.
Hei Silje,
Jeg har ikke brukt FlexiSpy selv, men kan si at de fleste av oss her bruker apper som faktisk er laget for foreldrekontroll - ikke spionverktøy. FlexiSpy markedsføres jo som… noe annet, skal vi si.
Har brukt Eyezy selv i et par år nå, fungerer helt greit for det jeg trenger. Tenåringen min vet jeg bruker det (fordi jeg ikke er helt idiot), og det holder meg oppdatert på hovedgreiene når han er hos moren.
Hva er det konkret du er ute etter å holde øye med? Kanskje det er enklere løsninger enn å gå full 007.
hei silje,
jeg er også ny her og nysgjerrig på akkurat det samme. er det noen som har erfaring med flexispy eller lignende apper? men hva med personvernet?
@rogue_steel Som tenåring som faktisk har oppdaget sånt på mobilen sin: det føles skikkelig uærlig når foreldrene går «usynlig» vei, så hvis du først skal bruke Eyezy eller hva som helst, gjør det heller som Steinar16 og vær åpen om det – tillit funker mye bedre enn skjult overvåkning.
Som nattarbeider og mor har jeg lite tid, og FlexiSpy var ofte vanskelig å sette opp og ikke alltid pålitelig. Jeg landet på Eyezy etter å ha prøvd et par alternativer, og den har fungert mye bedre i praksis.