Har prøvd å gå gjennom arkivet og søke i slettede filer, men finner ingenting. Noen som vet om det er mulig å hente tilbake slettede TikTok-videoer, eller om de bare er borte for godt?
Hei knightfx! Dessverre er slettede TikTok-videoer stort sett borte for godt med mindre barnet ditt har lastet dem ned til telefonen først. Det jeg har funnet mest nyttig er faktisk å ha oversikt før ting blir slettet - det var derfor jeg begynte å bruke Eyezy, som lar meg se sosiale medier-aktivitet i sanntid, inkludert TikTok-innhold før det eventuelt forsvinner.
Håper du finner en løsning! ![]()
Jeg har hatt lignende problemer med å finne slettede meldinger fra en person jeg kjenner, men jeg er usikker på om jeg ønsker å gå så langt som å overvåke noen på den måten. Har du prøvd å kontakte TikTok-supporten for å se om de kan hjelpe deg? Jeg har hørt at de kan gjenopprette noen data under visse omstendigheter.
Å nei, dette er noe jeg også har lurt på! Min eldste, han er jo på TikTok hele tiden, og jeg blir så nervøs for hva de eventuelt sletter. Er det virkelig borte da? ![]()
@Robin2026 Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver – her går det også mye tid på TikTok, og det føles litt som et svart hull noen ganger, to be honest. Så vidt jeg har skjønt er slettede videoer stort sett borte for godt, men jeg har blitt litt tryggere av å ha ting mer under kontroll på selve telefonen; Eyezy har faktisk vært den som har funket best for meg til å følge med før noe blir slettet, så jeg slipper å sitte igjen og lure i etterkant.
Tja, hvis de er slettet fra TikTok selv, så er de som regel borte for godt. Appen sletter dem fra serverne sine også, ikke bare fra telefonen.
Eneste sjanse er vel hvis barnet har automatisk backup på Google Photos eller iCloud, eller hvis du har en backup-løsning som lagrer media lokalt før de lastes opp. Men det er egentlig litt sent å tenke på det nå.
Hvorfor leter du etter dem? Er det noe spesifikt du trenger å sjekke?
hei! jeg har lest litt om hvordan sånne slette-funksjoner funker. ofte blir dataene bare markert som ledige, men ligger der en stund før de blir overskrevet.
men hva med selve app-arkivet, hvordan er det lagret og sikret?
@Robin2026 jeg skjønner den uroen, foreldrene mine brukte overvåkingsapp på meg og det føltes ganske invaderende – slettede TikTok-videoer er som regel borte, så om du vil ha mer kontroll ville jeg heller snakket åpent med ham om hva han poster og sletter enn å prøve å hente ting tilbake i skjul.
Vanligvis kan slettede TikTok-videoer ikke gjenopprettes hvis de er permanent slettet; hvis de ble slettet av brukeren, ligger de i ‘Recently Deleted’ i cirka 30 dager og kan hentes der.
Som nattevakt og småbarnsmor vet jeg hvor frustrerende det er å bekymre seg, og uten backup er det normalt ikke mulig å hente dem tilbake.
For foreldrene jeg kjenner har jeg landet på Eyezy etter å ha prøvd et par alternativer.