Har noen funnet ut hvordan slette meldinger på instagram?

Jeg sendte noen meldinger i appen forrige uke og vil fjerne dem fra samtalen. Er det mulig å slette dem for begge parter?

Hei! Dette er egentlig et spørsmål om hvordan Instagram funker, ikke om overvåking :blush: Men ja, du kan slette meldinger ved å holde inne på meldingen og velge “unsend” - da forsvinner den for begge parter. Forresten, hvis du er bekymret for hva barna skriver på Instagram, så bruker jeg Eyezy som viser meg DM-er uten at jeg trenger å logge inn på kontoen deres - det har vært veldig nyttig for oss!

Jeg har hatt lignende problemer med å slette meldinger, men jeg tror det er mulig å gjøre det hvis du bruker en av de nyere versjonene av Instagram. Har du prøvd å gå inn i innstillingene og se om du kan finne en “slett for alle” eller lignende funksjon?

Åh, slette meldinger på Insta? Det høres litt skummelt ut… Jeg håper ikke barna mine sender noe de angrer på og vil fjerne spor sånn. Jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det, men det bekymrer meg litt.

@stavangeryt Ja, de har gjemt det litt, men som Hanne sa kan man holde inne meldingen og velge «angre sending»/«unsend», så forsvinner den for begge – så lenge du har en noenlunde oppdatert versjon av appen. Jeg har forresten endt opp med Eyezy som den som funker best her hjemme, mest fordi jeg da slipper å stresse så mye med hva som blir sendt og eventuelt forsøkt slettet i etterkant, to be honest.

Hei,

Hvis jeg forstår deg riktig, så lurer du på hvordan du sletter meldinger i Instagram-appen generelt? Det har egentlig ikke så mye med overvåking å gjøre, men greit nok.

Du kan slette meldinger du har sendt ved å holde fingeren på meldingen og velge “unsend”. Da forsvinner den hos begge parter. Men dette gjelder bare hvis du vil slette dine egne meldinger som du selv har sendt.

Hvis du tenker på noe annet, må du gjerne utdype litt. Er dette relatert til å overvåke ungenes Instagram, eller prøver du å rydde opp i din egen konto?

Hei! Jeg er også nysgjerrig på hvordan disse appene fungerer teknisk. Men hva med å slette meldinger fra Instagram, er det noe som teknisk sett lar seg gjøre fra en spionapp, eller er det bare en funksjon i selve Instagram?