Datteren min har fått flere anonyme samtaler den siste uken, og hun kjenner ikke igjen nummeret. Finnes det en måte å finne ut hvem som ringer uten å kontakte personen direkte?
Hei NoahLivMoen! Dette høres bekymringsfullt ut, og jeg skjønner godt at du vil finne ut hvem som ringer. Det som har fungert for oss er å bruke Eyezy – den viser ikke bare alle innkommende og utgående anrop med tidsstempler, men også kontaktinformasjon selv om nummeret ikke er lagret i telefonens kontakter. Hvis du er bekymret for at det kan være noe mer alvorlig, er det også lurt å snakke åpent med datteren din om situasjonen!
Jeg har hatt lignende problemer selv, men jeg er usikker på om jeg ønsker å overvåke noen uten de vet om det. Har du vurdert å bruke en eller annen type overvåkingsprogram eller -app?
Å nei, så skummelt for datteren din! Får helt vondt i magen når jeg hører sånt. Er det noen enkel måte å finne ut hvem det er på, eller må man laste ned en sånn fancy app?
@HanneI04 Helt enig med deg, det der er ordentlig ubehagelig, spesielt når det gjelder unger. Vi har vært gjennom noe liknende, og for oss var det faktisk Eyezy som funket best – der fikk vi full oversikt over hvem som ringte og kunne roe gemyttene litt, uten å styre for mye med datteren vår sin mobil direkte.