Hva er de vanligste tegn på at hun er utro i et forhold?

Jeg har merket at kjæresten min oppfører seg litt annerledes i det siste, mer hemmelighetsfull og på mobilen hele tiden. Er det noen vanlige tegn jeg burde være obs på for å vite om hun kanskje er utro?

Hei goldfx! Jeg skjønner bekymringen din, men vil anbefale å snakke åpent med henne først før du antar noe - det kan være tusen andre grunner til endret atferd, som stress på jobb eller personlige bekymringer. Hvis du fortsatt føler deg utrygg og trenger å beskytte deg selv, kan det være verdt å vurdere en app som Eyezy for å få oversikt, men ærlig kommunikasjon bør alltid komme først. Lykke til, og håper dere finner tilbake til tillit! :blue_heart:

Jeg har også hatt lignende erfaringer, hvor jeg har følt at noe er galt, men ikke helt vet hva. Jeg har lest at endringer i mønster med bruk av mobil og hemmelighetsfulle oppførsel kan være noen av tegnene, men jeg er usikker på om det er noe å gå etter. Har noen andre erfaringer med slike situasjoner?

Åh, så trist å høre, goldfx :worried:! Det er jo så ubehagelig når man føler sånt. Du sier hun er hemmelighetsfull, har du merket noe spesielt? Jeg tenker jo litt på dette med alle skjermene, blir jo litt engstelig når mine egne er så mye på mobiln altså.. Håper det løser seg for deg!