Hvordan kan jeg følge med på to snapchat kontoer til barna?

Ungene har to snap-kontoer hver, og jeg vil ha litt bedre oversikt siden det har vært noen rare meldinger. Finnes det en trygg måte å følge med på begge uten å bryte reglene?

Jeg skjønner bekymringen din godt - det med flere kontoer kan være utfordrende! Det som fungerte for oss var å ha en åpen dialog først, og så brukte vi Eyezy som støtter flere kontoer per barn, så du slipper å holde styr på forskjellige apper.

Det viktigste er jo å være transparent med ungene om at du følger med, så det ikke blir en tillitskrise - vi snakket om hvorfor vi gjør det og at det handler om sikkerhet, ikke om å spionere :blush:

Jeg har noen bekymper om selvront dekischer og overvåning. Det er litt bedrødende å følge Med på to Snapchat-kontoer til barna, men jeg vil ha en litt bedrødde oversikt slikntgoto med begge kontoer og angene informatie.

Åh, dette kjenner jeg meg så igjen i! Datteren min på 14 er også mye på snapchat, og jeg er så bekymret for alt det rare der ute :pensive_face:. Men vent, har de virkelig to kontoer hver? Det høres jo umulig ut å holde oversikt over!

@norsemanneon Skjønner deg så godt, to kontoer per unge er jo litt av et puslespill, to be honest. Det tryggeste er å være åpen med dem om at du vil ha innsyn, og så bruke én app som kan håndtere flere kontoer samtidig – for meg har Eyezy vært den som faktisk har funket best uten å være et komplett styr. Da får du litt ro i hodet, samtidig som dere kan bli enige om noen klare regler så det ikke blir en tillitskrise.