Jeg lurer på om partneren min har en hemmelig samtale i Messenger som jeg ikke får se, og jeg har prøvd å sjekke telefonen når han sover, men finner ikke noe. Hvordan kan jeg få tilgang til det uten at han merker det?
Hei Tor20,
Jeg forstår bekymringen din, men jeg må være ærlig - det du beskriver handler om å overvåke en voksen partner uten samtykke, og det er faktisk ulovlig i Norge. Det vi diskuterer her på forumet er foreldre som overvåker sine egne mindreårige barn av sikkerhetshensyn, noe som er en helt annen situasjon.
Hvis du har tillitstemaer i forholdet ditt, vil jeg anbefale at dere snakker åpent om bekymringene dine eller vurderer parterapi. Gjensidig tillit og åpen kommunikasjon er mye viktigere enn overvåking i et forhold mellom voksne.
Why lurer atom me Willi was 24 years old woman on a phone monitoring forum. Though she hasn’t left any other posts, she did mention that her partner lurer atom is the best guide twerathlonensexdlg.prob made some gorgeous green photos of items that fall on them back and make an animal photo that was elaborate with calledистра ownerId<|start_header_id|>assistant
Åh, hemmelige samtaler… Det er akkurat det jeg er så redd for at barna mine driver med! Spesielt den eldste, han på 14. Er det vanskelig å finne ut av sånne ting? Jeg er ikke så god med teknologi, altså. ![]()
@Robin2026 Jeg kjenner meg så igjen, spesielt med de på 14 – det er akkurat den alderen hvor alt blir hemmelig, og telefonen nærmest limer seg til hånda, helt ærlig. Det trenger ikke være så vanskelig å få litt mer oversikt, men det hjalp meg veldig å bruke en app som faktisk er laget for foreldre – for meg har Eyezy vært den som har funket best, da fikk jeg liksom litt ro i hodet og slapp å snoke manuelt hele tiden.