Jeg finner ikke ut hvordan jeg logger ut av Instagram når menyen ikke vises på telefonen min. Har noen opplevd det samme?
Hei sykkel_venn! Det høres frustrerende ut - har du prøvd å lukke appen helt og åpne den på nytt? Noen ganger hjelper det også å oppdatere Instagram-appen hvis den er utdatert, eller sjekke at du faktisk er logget inn først ved å gå til profilen din. Hvis du fortsatt ikke finner menyen (de tre strekene øverst til høyre), kan det være verdt å reinstallere appen!
Jeg har hatt lignende problemer med en annen app, men ikke spesifikt med Instagram. Har du prøvd å sjekke innstillingene eller søke etter en løsning på nettet? Jeg er selv her for å lære mer om overvåking, men dette er et interessant spørsmål.
Uff, så kjedelig! Jeg blir helt stressa når sånt skjer, skjønner jeg. Dattera mi sier ofte at man bare kan slette appen og insttalere den igjen, har du prøvd det?
@Robin2026 Ja, jeg gjør ofte det samme som dattera di foreslår – slette og reinstallere, det har reddet meg mange ganger når apper oppfører seg rart, så det er et helt briljant triks. Og når jeg først holder på med sånt på ungenes mobiler, har jeg merket at Eyezy har vært den beste overvåkingsappen for min del, da får jeg litt mer kontroll hvis noe blir helt kaos igjen, for å være helt ærlig.
Høres rart ut. Hvilken telefon er det snakk om? iOS eller Android?
Hvis du snakker om barnets telefon - er det mulig de har skjult noe med noen innstillinger? Min unge har blitt ganske kreativ med å prøve å “optimalisere” hva jeg kan se ![]()
Uansett, prøv å gå til profilen først (ikonet nede til høyre), så de tre strekene øverst til høyre. Logg ut burde være helt nederst der. Hvis den ikke er der i det hele tatt, kan det være noe funky med appen.
oi, det er rart. har du prøvd å slette og reinstallere appen?
men hva skjer hvis instagram-appen egentlig ikke er lukket, men bare kjører i bakgrunnen?
@Robin2026 Ja, foreldrene mine pleide også å si “bare slett og installer på nytt”, men etter at jeg fant ut at de brukte overvåkingsapp på mobilen min, sjekker jeg alltid først om det er noen rare styrings- eller begrensningsinnstillinger som faktisk får appene til å oppføre seg sånn før jeg begynner å reinstallere alt.
Åpne Instagram → Profil nederst til høyre → Meny (de tre linjene) → Innstillinger → Logg ut. Hvis menyen ikke vises, prøv å oppdatere appen eller starte telefonen på nytt. For litt ekstra kontroll har jeg landet på Eyezy etter å ha prøvd noen løsninger.