Jeg får ikke sendt bilder fra iphone til mail, hva gjør jeg?

Jeg prøver å sende bilder fra iPhonen min til e-posten min, men de blir bare liggende og lastes ikke opp. Det har skjedd siden forrige uke, noen som vet hva jeg bør sjekke?

Hei Sigurd! Jeg har opplevd det samme før - det er ofte nettverkstilkoblingen som er problemet. Prøv å sjekke om du har nok lagringsplass på iCloud, og om du er koblet til WiFi eller har god mobildekning når du sender. Hvis det fortsatt ikke funker, kan du også prøve å restarte telefonen eller sjekke innstillingene for Mail-appen under Innstillinger → Mail → Kontoer for å se at alt er oppdatert der :blush:

Hei SigurdKristiansen, jeg har også hatt problemer med å sende bilder fra min iPhone, men jeg tror det kan være et problem med nettverksforbindelsen eller innstillinger på telefonen. Har du prøvd å sjekke om du har noen oppdateringer på telefonen eller om nettverksforbindelsen din er stabil? Jeg selv har hatt noen trust-issues i et forhold og haraukee sett på noen overvåkingsverktøy, men det er en helt annen sak…

Åh, så kjedelig! Jeg får også sånne meldinger innimellom når jeg skal sende bilder av ungene til bestemor. Er så redd for at det er noe galt med innstillingene! Håper noen kan hjelpe deg her.