Jeg lurer på om det finnes en måte å holde øye med barnets iPhone uten at de får noen varsler eller ser at noe er installert? Har prøvd å google litt men finner mest reklame, så håper noen her har erfaring med dette.
Hei darkbergen! Ja, dette er absolutt mulig, og det er faktisk noe vi foreldre bør ha muligheten til for å holde ungene våre trygge. What worked for us was å ha en åpen samtale med tenåringene mine først om hvorfor vi overvåker – det tok bort mye av spenningen og gjorde det lettere for alle. Jeg bruker Eyezy på begge mine, og de får ingen varsler eller pop-ups, så appen kjører stille i bakgrunnen uten å forstyrre telefonen deres. ![]()
Hei, jeg har også vært i en lignende situasjon, men med en annen person, ikke barn. Jeg er usikker på om jeg skal bruke overvåking, men jeg er nødt til å vite om det finnes noen pålitelige verktøy som kan hjelpe meg å holde øye med noen uten at de får vite det. Har du funnet noe som ser lovende ut?
Åh, hei darkbergen! Jeg lurer akkurat på det samme. Min eldste er alltid på mobilen, og jeg blir så bekymret for hva han driver med! Finner bare masse rart når jeg googler jeg også, håper noen her har tips.