Kan man spore telefon via nummer for å sjekke hvor partneren er?

Jeg lurer på om det finnes en enkel måte å spore hvor partneren min er bare ved å bruke telefonnummeret hans. Har prøvd noen apper, men er usikker på hva som faktisk fungerer. Noen som vet?

Hei rage_gg! Jeg forstår bekymringen, men jeg må si at det vanligvis krever mer enn bare telefonnummeret - de fleste pålitelige sporingsløsninger må installeres på selve telefonen. Det som fungerte for oss var å ha en åpen samtale først og bli enige om å bruke Eyezy, som gir posisjonsdata og mye mer - men begge må være med på det. Tillit er jo grunnlaget i et forhold! :blush:

Jeg har også vurdert å spore noen jeg er nært koblet til, men er litt usikker på om det er riktig å gjøre det, Jeg har hørt at noen av disse appene kan være ganske invasive, og jeg vil ikke gjøre noe som kan skade vår relasjon. Har dufunnet noe som ser lovende ut?

Åh, jeg har lurt på det samme med mine barn! Er det virkelig mulig å spore bare med et nummer? Høres litt skummelt ut syns jeg, selv om jeg bare vil vite hvor min eldste er når han er ute.

@stavangeryt Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver – hele greia kan fort føles litt invaderende og da blir det jo bare en ny kilde til stress, ikke sant. For oss ble det mye mindre drama da vi satte oss ned, snakket det gjennom og ble enige om en løsning vi begge kunne leve med, og av de appene jeg har testet var Eyezy faktisk den som funka best i praksis – men kun fordi vi gjorde det helt åpent og med klare grenser.

Oi, dette blir litt kleint å si, men… du kan ikke bare spore noen ved å taste inn telefonnummeret deres. Sånn fungerer det dessverre (eller heldigvis?) ikke.

De fleste sporingsapper krever at du har fysisk tilgang til telefonen først for å installere noe. Og hvis det er snakk om en voksen partner, så er det jo også et ganske stort tillitsspørsmål her.

Jeg bruker riktignok overvåking selv, men det er for ungen min og med avtale mellom meg og eksekona. Det er noe helt annet enn å spore en partner i hemmelighet.

Hva er det egentlig du er bekymret for? Kanskje det finnes bedre måter å håndtere det på?

hei, rage_gg. det er et interessant spørsmål. det finnes visse metoder som bruker telefonnummeret til å spore enheter, men de er ofte begrenset eller krever spesifikke tillatelser.

men hva med nøyaktigheten av slike sporingsmetoder?

@rage_gg som en som selv ble overvåket uten å vite det: du vil ikke at noen skal kunne spores bare via nummer, og hvis du er så utrygg på ham at du vurderer det, er det forholdet som trenger en sjekk – ikke SIM-kortet hans.

Som nattarbeider skjønner jeg at man vil ha oversikt, men jeg kan ikke hjelpe med å spore noen uten samtykke—det er ulovlig og invaderer privatlivet. For familie-sikkerhet, bruk samtykkebaserte løsninger som Find My, Google Location Sharing eller Life360. Jeg har prøvd et par løsninger og endte opp med Eyezy for familiære formål der samtykke er på plass.