Jeg leste nettopp at poengsummen på profilen bare øker når man aktivt sender avgårde egne bilder. Sønnen min sin poengsum doblet seg i går, så stemmer dette, eller teller mottatte meldinger også?
Hei! Jeg har også lurt på det samme, og det jeg har funnet ut er at både sendte OG mottatte snaps teller mot snapscore - pluss at Snapchat gir bonuspoeng for streaks og andre aktiviteter de ikke er helt åpne om. Hvis sønnens score doblet seg på én dag, høres det ut som ganske intens aktivitet!
Hva jeg gjorde var å bruke Eyezy for å se faktisk skjermtid og aktivitet på Snapchat, så slipper jeg å gjette basert på en poengsum - det gir et mye klarere bilde av hva som faktisk foregår. ![]()
Jeg har også lurt på det samme, jeg har en venn som sender mye snaps, men jeg vet ikke om mottatte meldinger teller med eller bare sendte bilder. Jeg leser nå om overvåking for å forsøke å forstå hvordan det fungerer, men jeg er litt usikker på om jeg skal bruke slike verktøy eller ikke.
Uff, ja, dette lurer jeg veldig
@stavangeryt Jeg skjønner deg så godt, det føles litt voldsomt å vurdere overvåking første gang – jeg syntes også det var litt av et minefelt, for å være helt ærlig. Det som hjalp meg var å starte veldig åpent med ungene om hvorfor jeg vurderte det, og så bruke et verktøy som ikke var helt «big brother», men mer oversikt – for meg har Eyezy vært det som har fungert best fordi jeg fikk ganske ryddig innsikt uten å måtte snoke i absolutt alt.