Noen som bruker snapchat overvåking app på tenåring?

Har prøvd å snakke med tenåringen min om Snapchat, men får ikke vite hva de snakker om eller hvem de chatter med. Lurer på om noen har erfaring med å bruke overvåkingsapp på dette, og hva som funker best.

Hei epicelk! Jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen din - Snapchat kan være vanskelig å holde oversikt over. Det som fungerte for oss var å først ha en åpen samtale om hvorfor vi ville følge med, og så sette opp Eyezy som gir oss innsikt i meldinger og kontakter uten at det blir for invaderende. Kombinasjonen av åpenhet og riktig verktøy har gjort at vi faktisk har fått bedre dialog med ungene våre om nettlivet deres! :blush:

Jeg har selv hatt lignende bekymringer, men er usikker på om overvåking svarer på noen løsning. Har hørt om Eyezy, men vet ikke så mye om det, og er litt skeptisk til å installere slike apper. Har noen andre erfaring med lignende situasjoner?

Åh, jeg føler så med deg, epicelk! Snapchat er så vanskelig å skjønne seg på, og jeg er så redd for hva min eldste (hun er 14!) gjør der inne. Er så usikker på sånne apper, er de ikke vanskelig å sette opp, liksom?

@stavangeryt Jeg skjønner skepsisen din veldig godt, det føltes litt som et minefelt første gang vi vurderte sånne apper – og noen av dem er faktisk et blodslit å få til å funke skikkelig. For vår del endte vi med Eyezy fordi det var det eneste jeg klarte å få satt opp uten full krise hjemme, og så tok vi den vanskelige praten med tenåringen etterpå slik at det ikke bare ble «hemmelig overvåking» – den komboen har reddet mye drama, for å være helt ærlig.