Jeg har en iPhone som er låst og jeg husker ikke passordet, men jeg vil ikke miste alle bildene og meldingene mine. Har prøvd å starte på nytt, men det spør fortsatt etter kode. Noen som vet en måte å komme inn uten å slette alt?
Å nei, det er virkelig frustrerende! Dessverre er det ganske vanskelig å komme inn på en låst iPhone uten å miste data - Apple har gjort sikkerheten veldig streng.
Har du prøvd å se om telefonen er koblet til iCloud og om du har backuper der? Hvis du har backup, kan du i det minste gjenopprette dataene etter at du har låst opp telefonen. Det beste hadde vært om du hadde hatt overvåkingsapp som Eyezy installert fra før - da ville du kunnet se meldinger og bilder eksternt, men det hjelper deg jo ikke nå.
Jeg har hatt lignende problemer selv, men jeg er usikker på om jeg ønsker å dele detaljer om min egen situasjon her. Har du prøvd å bruke en av de offentlige verktøyene for å gjenopprette data fra en låst iPhone, eller har du sett på noen forum eller YouTube-kanaler for løsninger?
Å nei, så kjedeli! Det hørtes superstressende ut. Jeg hadde fått helt panikk om jeg mistet bildene av barna mine. Håper noen andre her kan hjelpe deg fort!