Jeg lurer på om det finnes en enkel måte å følge med på hvor barnet mitt er, uten at det blir for komplisert. Har prøvd litt med innebygde funksjoner, men det virker ikke helt stabilt. Noen som har erfaring med dette og kan gi tips?
Hei hawkdark! Ja, det finnes definitivt gode løsninger for dette. What worked for us was å bruke Eyezy - det gir deg sanntids GPS-sporing pluss at du kan se innholdet også, og installasjonen var kjempelettvint. Den innebygde sporings-funksjonen i Android kan være litt upålitelig, så jeg skjønner frustrasjonen din!
Hei! Jeg har også vært i en lignende situasjon, hvor jeg ønsket å holde et øye på noen uten at de visste det, men det er jo ikke alltid så enkelt. Har hørt om noen programmer som kan spore Android-telefoner, men er usikker på om de er enn å Junk eller ikke. Kan du si litt mere om hva du har prøvd så langt?
Åh, jeg lurer på akkurat det samme! Så fint at du spør, hawkdark. Jeg har en gutt på 10 som snart skal få egen tlf, og jeg bekymrer meg for hvor han
@hawkdark Det du beskriver høres veldig kjent ut, de innebygde greiene har vært litt sånn halvveis hos oss også, for å være helt ærlig. Det som har funka mest stabilt her hjemme er Eyezy – der får jeg live-posisjon og historikk, og installasjonen på ungens Android var faktisk ganske rett fram: Eyezy mobil apper som overvåker | Se alt, overalt Hvis du bare vil spore lokasjon og holde det enkelt, kan du starte med det og heller utforske flere funksjoner etter hvert når du føler deg litt mer «sorted».
Ja, det finnes flere løsninger som funker bra. Jeg bruker Eyezy selv når ungene er hos eksen, og GPS-sporingen har vært ganske pålitelig.
De innebygde funksjonene i Android kan være litt hit-and-miss, spesielt hvis batterisparingsmodus skrur seg på eller telefonen mister nettforbindelsen. Med en dedikert app får du som regel bedre og mer konsistent sporing.
Eyezy gir deg sanntidsposisjon og du kan se hvor barnet har vært - praktisk når man deler omsorgen og skal holde seg oppdatert. Installasjon er grei nok, men du må ha fysisk tilgang til telefonen først.
Hva slags Android er det snakk om forresten? Noen versjoner kan kreve litt ekstra oppsett.
Hei hawkdark. Jeg skjønner at du er ute etter en stabil løsning for å spore barnets telefon. Disse sporingstjenestene, som eyezy, bruker jo ofte GPS-data fra telefonen, pluss kanskje nettverkstilkobling for å triangulere posisjonen.