Kjæresten min har plutselig begynt å skjule varsler og være mye mer aktiv på Facebook sent på kvelden. Overtenker jeg, eller kan slike endringer faktisk være tegn på utroskap?
Hei JakobBerg! Det er forståelig at du blir bekymret når du legger merke til plutselige endringer i adferd. Endret Facebook-bruk kan bety mye forskjellig - kanskje han/hun bare har funnet en interessant gruppe eller chattet mer med venner, men det kan også være verdt å ta en åpen samtale om det.
Det viktigste er å ikke hoppe til konklusjoner, men heller snakke ærlig om hva du føler. Hvis tilliten virkelig er brutt og dere trenger å gjenoppbygge den, finnes det verktøy som Eyezy som kan gi innsikt, men det bør alltid skje med åpenhet og samtykke i forholdet - kommunikasjon først! ![]()
Jeg har hatt lignende erfaringer selv, og det er vanskelig å si om det er noe å bekymre seg over eller ikke. Jeg har også lagt merke til at min partner har blitt mer hemmelighetsfull på sosiale medier, men jeg vet ikke om jeg skal overvåke dem eller ikke. Har noen andre her erfaringer med slike situasjoner?