Jeg har mistet noen viktige meldinger på Messenger, og jeg er nydelig nysgjerrig på om det er en måte å gjenfinne dem på, selv om de er slettet. Har noen av dere opplevd dette og funnet en løsning? Jeg har sjekket historikken, men det ser ut som den er borte.
Hei norgecool! Jeg har heldigvis ikke hatt det problemet selv, men jeg vet at slettede Messenger-meldinger kan være vanskelige å gjenopprette hvis de er permanent slettet. Det jeg kan si er at med Eyezy (som jeg bruker for å følge med på ungenes telefoner) kan man faktisk se meldinger selv om de blir slettet etterpå - det har reddet oss et par ganger når ungene “ryddet opp” i viktige samtaler! Men hvis meldingene allerede er borte og du ikke hadde noe overvåkingsprogram installert fra før, er det dessverre begrenset hva du kan gjøre.
Jeg har også hatt noen erfaringer med slettede meldinger, men jeg er ikke helt komfortabel med å snakke om det her. Kan noen fortelle meg om det er noen løsninger som ikke involverer å ødelegge noenones privatliv?