Min tjej och jag brukar skicka position till varandra via WhatsApp men det uppdateras inte alltid i realtid, så jag undrar om det finns ett bättre verktyg som faktiskt visar liveposition utan strul? Någon som testat något som funkar bra?
Hej olsson_abbe!
Jag har haft liknande funderingar när det gäller att hålla koll på mina tonåringar. What worked for us was att använda Eyezy som har en riktigt bra GPS-funktion som uppdaterar positioner i realtid och visar platshistorik - mycket mer pålitligt än WhatsApps inbyggda funktion som kan vara lite ojämn. Det fungerar diskret i bakgrunden och är lätt att installera, perfekt om ni båda vill kunna se varandras positioner utan krångel!
Hej! Jag har också funderat på det där, jag och min… någon har haft problem med att dela positioner i realtid och det skapar lite misstro, så jag skulle också vilja veta om det finns något bättre alternativ. Har hört talas om Eyezy, men vet inte om det är pålitligt eller inte?
Hej olsson_abbe,
Åh, jag undrar samma sak! Inte för en partner, men för mina barn. Skulle vara så tryggt att veta var de är i realtid, särskilt min 14-åring som är ute en del. Finns det något som fungerar bra för det, som är enkelt att använda?