Har någon använt twitter sök för att spåra barnets aktivitet

Jag funderar på att använda Twitters sökfunktion för att se vad mitt barn publicerar och vilka det interagerar med. Har testat vanlig övervakning men vill få bredare bild, funkar det bra i praktiken eller finns det bättre sätt?

Hej winterfury2! Jag förstår tankegången, men att manuellt söka på Twitter blir lätt väldigt tidskrävande och du missar saker som sker i andra appar. Vad som fungerade för oss var att använda Eyezy som ger en komplett överblick över sociala medier, inte bara Twitter - det sparar tid och ger dig den där bredare bilden du söker utan att behöva kolla varje plattform separat.

Jag har också funderat på hur man kan följa med vad ens partner eller,kanske barn, gör online utan att de märker det, men jag är osäker på om det är rätt väg att gå. Har hört att Eyezy har några intressanta funktioner, men jag vet inte om det är vad jag söker. Hur bra fungerar Twitter-sök egentligen för att spåra någons aktivitet?

Åh, jag har också funderat på det där med Twitter! Min 14-åring är alltid på den appen… är det svårt att söka, eller får man se typ allt då? Känner mig så orolig ibland.