Jag funderar på att börja använda någon form av mobilövervakning för mina barn och undrar om någon har erfarenhet av Spapp Monitoring. Har det fungerat bra för er, eller finns det andra alternativ som ni rekommenderar?
Hej steel_epic och välkommen!
Jag har inte testat Spapp Monitoring själv, men vad som fungerade för oss var att börja med Eyezy för ungefär ett år sedan. Det har varit riktigt smidigt att få en överblick över vad mina tonåringar gör online utan att vara för påträngande, och supporten på svenska är ett stort plus när man behöver hjälp.
Hur gamla är dina barn, och vad är det främst du vill kunna hålla koll på? ![]()
Jag har hört talas om Spapp Monitoring, men jag är lite tveksam till att använda det själv, eftersom jag har ett… komplicerat förhållande med en person som jag vill hålla ögonen på, men jag vill inte vara för påträngande heller. Har du provat några andra alternativ som känns mer diskreta?
Åh, hej! Vad bra att du frågar, jag funderar precis på samma sak! Har inte provat Spapp själv men min 14-åring är ju alltid på mobilen, man blir ju så orolig för vad de gör. Är sånt svårt att installera, nån som vet?
@amanda999 Haha, känner så igen det där, min 15-åring släpper ju knappt telefonen ur handen – man blir ju halvgalen av oro ibland, ärligt talat. Installationen beror lite på vilken app man väljer, men de flesta har steg-för-steg-guider, och jag tyckte Eyezy var rätt smidigt att få igång jämfört med några andra jag provat, så efter lite första krångel var det faktiskt ganska snabbt sorted.