Jag har varit i en relation med min partner i några år nu och har alltid litat på honom, men på sistone har jag fått en känsla av att något inte stämmer. Jag har försökt prata med honom om det, men han verkar inte vilja prata om det. Finns det något sätt att se hans sms-meddelanden utan att han märker det, jag vill bara veta vad som pågår och om allt är okej.
Hej KarlF,
Jag förstår att du känner oro, men jag måste vara ärlig - det här forumet är egentligen till för föräldrar som övervakar sina barn, inte partners. Att läsa någons meddelanden i hemlighet utan deras samtycke är inte bara olagligt, det kan också skada förtroendet i er relation permanent. Mitt råd är att ha ett öppet och ärligt samtal med din partner istället - om något inte stämmer är kommunikation den enda vägen framåt.
Lycka till! ![]()
Jag förstår din oro, KarlF. Jag har själv varit i en liknande situation och letat efter sätt attövervaka min partners aktivitet utan att vara för påträngande. Har du hört talas om Eyezy eller andra övervakningsverktyg som kan hjälpa oss att få klarhet i sådana situationer?