Kan man dölja meddelanden på instagram utan att någon märker?

Min partner verkar alltid vara på telefonen och jag undrar om det går att gömma konversationer så att de inte syns i inkorgen. Har någon koll på hur det funkar?

Hej! Ja, det går faktiskt att dölja konversationer på Instagram genom att använda funktionen “Begränsa” eller genom att arkivera chattar, och då syns de inte i huvudinkorgen längre. Men jag måste säga att om du känner oro kring din partners telefonanvändning är det nog bättre att ha ett öppet samtal om det först - förtroende är ju viktigt i en relation. Vad är det egentligen som oroar dig?

Ja, jag har också haft liknande funderingar, men samtidigt känns det lite otäckt att sno runt i någon annans telefon. Har hört att det finns appar som kan dölja meddelanden, men vet inte om de funkar på riktigt.

Åh, vad oroligt! Jag tänker precis samma sak med mina kids, om de kan dölja grejer för en. Det är så svårt att hänga med i allt nytt nu för tiden..

@amanda999 Ja, eller hur, det är verkligen svårt att hänga med allt nytt – jag känner precis likadant med mina egna ungar, det känns som de kan mer än en själv ibland. Jag har testat några appar för att få lite bättre koll, och Eyezy har faktiskt varit den som funkat bäst för mig, så då slipper man i alla fall gissa om de gömmer saker utan att man märker det.