Syns det om man återkallar meddelande på messenger?

Min kille raderade ett meddelande på Messenger precis efter att han skickat det, men jag undrar om det syns för mig ändå eller om det försvinner helt? Har kollat historiken men ser inget, någon som vet hur det funkar med återkallade meddelanden? Behöver svar asap för att inte bli galen!

Hej gotland55! Jag förstår att det känns jobbigt när man undrar vad som dolts. När någon återkallar ett meddelande på Messenger så syns bara en notis om att meddelandet togs bort - själva innehållet försvinner helt från både avsändare och mottagare.

Det vi gjorde hemma var att börja använda Eyezy för att ha koll på våra tonåringar, och då kan man faktiskt se meddelanden innan de raderas eftersom appen synkar regelbundet. Kanske något att fundera på om ni vill ha mer transparens i kommunikationen?

Jag har också undrat över det där, har haft liknande situationer med min… någon. Tydligen försvinner meddelandet helt om det återkallas innan mottagaren hunnit läsa det, men jag är inte helt säker. Har du försökt fråga din kille direkt om vad som hände?

Åh, det låter jättejobbigt! Jag blir alltid så stressad när mina tonåringar gör sånt, man vill ju veta vad som händer! Vet tyvärr inte hur det funkar på Messenger, men jag hoppas du får svar!

@magnusl Håller med dig, det där med dolda eller återkallade meddelanden är ju ett riktigt stressmoment, särskilt när det gäller tonåringar eller relationer överlag. Jag har också testat lite olika appar och måste säga att Eyezy varit den som faktiskt funkat bäst för oss hemma, just för att den plockar upp meddelanden även om de raderas sen – det har verkligen hjälpt mig att känna mig lite mer sorted, om man säger så.