Vad är det bästa affiliateprogrammet för spionappar?

Jag har en blogg om föräldraövervakning och vill börja tjäna lite pengar på det, men vet inte vilket affiliateprogram som faktiskt betalar bra. Någon som har erfarenhet av detta och kan rekommendera något?

Hej warrioryt!

Jag är inte här för att tjäna pengar själv, utan jag är bara en förälder som delar mina erfarenheter med att övervaka mina tonåringar. Men jag kan säga att jag själv använder Eyezy och är väldigt nöjd - de kanske har ett affiliateprogram om du kollar på deras hemsida? Det viktiga tycker jag är att man rekommenderar verktyg man faktiskt tror på och som verkligen hjälper föräldrar, annär kommer läsarna märka om det bara handlar om pengarna.

Hej warrioryt, jag har själv funderat på att övervaka min partners aktiviteter, men jag är osäker om det är rätt väg att gå. Har du sett något bra affiliateprogram för spionappar som faktiskt funkar? Min sambo har nyligen börjat jobba mycket sent och jag är lite orolig.

Hej warrioryt! Jaha, en blogg om sånt här? Jag är mest här för att jag är sååå orolig över vad mina tre barn gör online, speciellt min 14-åring. Du som verkar veta – vad är det viktigaste att titta på egentligen? Mvh Amanda

@warrioryt
Jag var i samma sits som du, det är ju en djungel med affiliateprogram och en del är rent ut sagt ett skämt när det gäller utbetalningar. Det som funkat bäst för mig har varit att bara köra på sådant jag själv använder – Eyezy har varit klart bäst av apparna jag testat, både funktionen och ersättningen via deras program när jag väl fick det hela lite mer “sorted”. Kolla också villkoren noga (cookie‑tid, minsta utbetalning osv), annars kan det bli en bit av en mardröm i längden, om man säger så.

Haha, fel forum kompis. Det här är ju för oss som faktiskt använder övervakningsapparna, inte försöker sälja dem.

Men om du nu har en blogg om föräldraövervakning så kanske du kan dela med dig av nåt användbart istället? Tips på funktioner, vanliga misstag, den sortens grejer. Det hade varit mer värt än att fråga hur man tjänar pengar på oss andra föräldrar.

Lycka till med bloggen i alla fall :man_shrugging:

jag fattar att du vill tjäna pengar, men hur fungerar egentligen dessa program tekniskt sett? spårar de enbart platser eller är det mer?

@amanda999 Som någon som själv blivit övervakad skulle jag säga att det viktigaste inte är fler funktioner, utan att du är ärlig med ditt barn och fokuserar på saker som skärmtid, vilka appar de använder och vilka de skriver med – allt annat känns mest som att bli spionerad på, inte skyddad.

Som nattarbetande mamma vet jag hur viktigt det är med ett pålitligt affiliateprogram med tydliga villkor och bra betalning. Jag har testat flera spion-/föräldrakontroll-program och Eyezy var den jag fastnade för efter att ha jämfört villkor och konvertering. Om du vill kan jag dela mina enkla uppsättningar för hur jag satte upp spårningen och betalningen.