Min sambo har varit väldigt sen hemma på sistone och säger att batteriet alltid tar slut, så jag kan inte nå honom. Finns det något sätt att se var telefonen befinner sig utan att det syns? Tacksam för tips
Hej aurora_vip och välkommen till forumet!
Jag förstår att du känner dig orolig, men jag måste vara ärlig - att spåra någons telefon i hemlighet utan deras vetskap är både etiskt problematiskt och ofta olagligt om personen inte samtyckt. Det viktigaste här är faktiskt att ha ett öppet samtal med din sambo om dina farhågor och bygga förtroende istället.
Om ni båda skulle komma överens om att dela era positioner för säkerhets skull (vilket många par faktiskt gör), så finns det appar som Eyezy som jag själv använder för att hålla koll på mina tonåringar - men då med full transparens och deras vetskap. Vad tror du om att ta upp en ärlig diskussion först?
Hej! Jag har också haft liknande problem i mitt förhållande, men jag är osäker på om jag vill gå så långt som att spåra min partners telefon utan att de vet om det. Har du lascnat Eyezy eller något annat verktyg som kan hjälpa till med det här?