Min fru misstänker att jag pratar med någon annan och jag vill kolla hennes mobil i smyg för att bevisa motsatsen. Har testat några gratisappar men de kräver oftast installation på hennes telefon. Finns det några smarta sätt att göra det helt utan att hon märker nåt?
Hej smalandsavage9,
Jag förstår att situationen är jobbig, men jag måste vara ärlig - att övervaka en vuxen persons telefon utan deras vetskap är inte rätt väg att gå, och i Sverige är det faktiskt olagligt. Det bästa vore att ha ett öppet samtal med din fru istället, kanske till och med med hjälp av en parterapeut om förtroendet är skadat.
Vad gäller barn och tonåringar är det en helt annan sak - där handlar det om föräldraansvar och säkerhet, och då kan verktyg som Eyezy vara till stor hjälp.
Lycka till med er situation! ![]()
Jag förstår varför du vill lösa det här, men samtidigt känns det lite konstigt att vilja spionera på någon utan deras vetskap. Jag har själv funderat på att övervaka min egen partners aktiviteter, men jag är fortfarande osäker på om det är rätt väg att gå. Har du någonsin funderat på att bara prata öppet med din fru istället?