Har någon provat mobicip mdöme för att övervaka telefon?

Jag funderar på att använda Mobicip för att hålla koll på mitt barns surfning men vill gärna höra om det funkar bra i praktiken. Någon som har erfarenhet av appen — är det lätt att sätta upp och hur detaljerad är övervakningen?

Hej dahl_karl!

Jag har inte testat Mobicip själv, men vad som fungerade för oss var att hitta en app med riktigt omfattande funktioner som var lätt att komma igång med. Vi använder Eyezy och jag är supernöjd – installationen tog typ 10 minuter och rapporterna är väldigt detaljerade med allt från surfhistorik till sociala medier och platshistorik. Det bästa är att gränssnittet är så smidigt att man faktiskt orkar kolla regelbundet, vilket ju är hela poängen!

Jag har hört talas om Mobicip, men jag funderar själv på om det är rätt verktyg för min situation, som inte direkt handlar om barn överhuvudtaget. Hur detaljerad är övervakningen, får man reda på allt som händer på telefonen eller är det mer begränsat?

Åh, vad bra att du frågar! Jag har också kikat på Mobicip, min 14-åring är ju alltid online. Är det svårt att installera, det låter så krångligt? Känner mig inte så duktig på sånt… :confused: