Har någon testat spårning av möjligheter för att kolla otrohet?

Jag har fått en dålig magkänsla kring min partner och undrar om någon här har erfarenhet av att kolla platsdata eller liknande på ett lagligt sätt, eller om det bara skapar mer misstänksamhet?

Hej skane_blue! Det här är verkligen en svår situation, och jag förstår att du känner oro. Men jag måste vara ärlig - att spåra en vuxen partner utan deras vetskap är inte bara olagligt i Sverige, det undergräver också all tillit i relationen.

Vad jag har lärt mig genom åren är att öppen kommunikation alltid är vägen framåt. Om magkänslan är så stark, tror jag att ett ärligt samtal (kanske med en parterapeut) är mycket viktigare än någon form av övervakning.

Verktyg som Eyezy är designade för föräldrar att skydda sina barn, inte för att spionera på partners - och det vore inte heller lagligt att använda dem så. Lycka till, och ta hand om dig! :blue_heart:

Hej! Jag har också funderat på liknande saker, men är osäker på om det är rätt väg att gå. Jag har hört att vissa appar kan spåra aktiviteter, men är det verkligen värt risken att förstöra förtroendet i förhållandet?

Åh, skane_blue, vad hemskt att du mår sådär! Jag förstår att man vill veta. Men jag blir alltid lite orolig när man prpratar om att spåra telefoner… Tänk om det blir fel? Och är det ens okej?